[email protected]

Baharın Gelişini Kutluyoruz

ARAÇ KALKIŞ YERLERİ & SAATLERİ

⏰06:00 Kadikoy Evlendirme Dairesi Otoparki Onu
⏰06:15 Mecidiyekoy Meydani (Asli Borek Onu)
⏰06:30 İncirli Metrobus Duragi Omur Plaza Onu
⏰06:45 Avcılar Otobüs Durakları
⏰07:00 Beylikduzu Marmara Park Onu
⏰07:45 Silivri Kipa Önü

Siz değerli misafirlerimizin gününü en güzel şekilde değerlendirmesi amacıyla belirlediğimiz kalkış saatlerinde tüm kalkış noktalarından misafirlerimizin katılımıyla keyifli keşif seyahatimize başlıyoruz. Lüks otobüslerimiz ve araç içi kahvaltımız ile yaklaşık olarak üç buçuk saat süren yolculuğumuzun sonunda programımıza Edirne’nin Meşhur Badem Ezmesi ve Kavala Kurabiyesi’nin üretiminin yapıldığı Keçeçizade Üretim Fabrikasına varıyoruz. Burada hem ihtiyaç molamızı hem de misafirlerimizin bu lezzetli ürünlerden alabileceği kısa bir alışveriş molası yapıyoruz. Badem Ezmesi ve Kavala Kurabiyelerinin yapımını izlerken bir yandan tadım yapıyor bir yandan da diğer yörenin meşhur ürünlerinin ikramlarını deniyoruz. Serbest zaman sonrası Edirne yolcuğumuzun ilk durağı olan Mimar Sinan'ın ustalık eseri Selimiye Camii varıyoruz, rehberimizin anlatımı eşliğindeki ziyaretimizi tamamlayarak, bir sonraki durağımız olan el yapımı meyve sabunları ve süs süpürgelerini bulabileceğimiz Ali Paşa Çarşısı'nı da geziyoruz. Öğle yemeği almak üzere Edirne’nin Meşhur Tava Ciğerini yemek üzere Restaurantımıza gidiyoruz (ekstra). Öğle Yemeği sonrasında ilk durağımız olan II. Beyazıt'ın inşa ettirdiği Beyazıt Külliyesi'ne gidiyoruz, burada 15. yüzyılda yapılan Külliyedeki cami, medrese, bimarhane, tabhane ve aşevini geziyoruz. Avrupa Birliği'nden ödül alan Tıp Tarihi Müzesi'ni de içine alan Külliye'yi gezdikten hemen sonra turumuzun eğlence dolu Kakava Şenlikleri’nin yapıldığı Sarayiçi ‘ne doğru hareket ediyoruz ve Hıdırellez (Hz.Hızır ve Hz.İlyas) Baharı Karşılama Merasimi’ne katılıyoruz . Bir İslam inancına göre Hz.Hızır ve Hz.İlyas her 5 Mayıs'ta buluşurlarmış ve dünya o tarihte yeşile bürünürmüş, kış biter baharla birlikte yaza hazırlık dönemi böylece başlamış olurmuş. Bizler de baharı "KAKAVA ŞENLİKLERİ" eşliğinde sizlerle beraber ve de dilekler dileyerek bu fantastik kültürün atmosferinin içinde yaşayarak karşılıyoruz. Doyasıya yaşadığımız şenlikte yakılan en büyük Kakava ateşini ve yörenin inancına ve ortamın ruhuna göre 3 kere üzerinden atlayacağımız buradaki serbest zamanımız ortalama 2 saat sürecek bu eğlencemizi keyifle tamamlayarak saat 18:00 gibi unutulmaz anılarla birlikte Edirne’ye veda ederek İstanbul’a doğru geri dönüş yolcuğumuza başlıyoruz. İstanbul’a varışımız ile bir başka eşsiz İtravel Medya etkinliğimizde görüşmek dileğiyle siz değerli misafirlerimizi aldığımız kalkış noktalarında uğurluyoruz.

Kahvaltı Araç İçi Lunch Box Öğle Yemeği Ekstra Akşam Yemeği Ekstra
  • Kişisel harcamalar
  • Öğle Yemeği
  • II. Beyazid Külliyesi Sağlık Müzesi giriş ücreti
  • Programda ekstra olarak belirtilen tüm geziler
  • Profesyonel rehberlik Hizmeti
  • Gidiş Dönüş Ulaşım
  • Programda belirtilen tüm çevre gezileri
  • Araç içi sabah kahvaltı paketi (sandviç +meyve suyu)
  • 1618 nolu turizm kanununa göre zorunlu seyahat sigortası

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros